CYFROWA SPRZEDAŻ B2B
z OroCommerce
OroCommerce to idealna platforma do cyfrowego mapowania procesów sprzedaży w B2B. Elastyczny framework open source już na starcie oferuje dużą liczbę dedykowanych funkcjonalności B2B w swoim natywnym zakresie funkcji, które pokrywają sporą część wymagań w większości projektów. Takie podejście redukuje czasochłonne rozwiązania do minimum, a także zapewnia opłacalność przy długoterminowym utrzymaniu platformy.
Jako jeden z topowych partnerów OroCommerce w Europie, wspieramy Twoją firmę zarówno w strategicznej koncepcji rozwiązań B2B, jak i we wdrażaniu oraz integracji platformy z istniejącym oprogramowaniem.
WIODĄCY PARTNER OROCOMMERCE
Jesteśmy dostawcą kompleksowych usług e-commerce dla udanych projektów OroCommerce. Od ponad 20 lat wspieramy średnie i duże firmy w realizacji ich celów związanych z cyfryzacją.
Jako część grupy Smile, jesteśmy partnerem OroCommerce od samego początku i możemy pochwalić się wieloma udanymi projektami OroCommerce, które są obecnie realizowane na całym świecie. W naszych lokalizacjach w całej Europie nasi klienci otrzymują doradztwo strategiczne, wdrożenie techniczne oraz bieżące wsparcie i optymalizację z jednego miejsca. Skontaktuj się z nami, abyśmy mogli porozmawiać o Twoim projekcie OroCommerce.
30
Lat doświadczenia
1800
Pracownicy
15
Lokalizacje
300+
Projektów rocznie
>5 Lat
Średnia lojalność klienta
JEDNA PLATFORMA, WIELE MOŻLIWOŚCI
Ekosystem Oro to coś więcej niż tylko e-commerce: dzięki kompleksowym rozwiązaniom dla rynku i CRM, Oro stanowi silny pakiet, który może również mapować złożone struktury B2B przy niewielkim wysiłku adaptacyjnym. W połączeniu z architekturą open source, ta konfiguracja sprawia, że Oro jest najbardziej elastyczną i najszybciej skalowalną platformą handlową B2B.
POTWIERDZONE PRZEZ NIEZALEŻNE
INSTYTUTY
Nie tylko my uważamy OroCommerce za najbardziej ekscytującą platformę handlu B2B obecnie. Niezależne instytuty, takie jak Gartner Research, Forrester i IDC również potwierdzają, że Oro jest w czołówce pod względem funkcjonalności. Niemniej jednak projekty OroCommerce mogą być wdrażane znacznie bardziej opłacalnie niż byłoby to kiedykolwiek możliwe w przypadku zwykłych systemów korporacyjnych.
Wyniki produktów lub usług dla handlu internetowego B2B
1
2
3
4
5
SAP
4.17
Oro
3.98
HCL Software
3.94
ADOBE
3.92
SPRYKER
3.81
BIGCOMMERCE
3.63
COMMERCETOOLS
3.63
SALESFORCE (B2B COMMERCE ON LE)
3.60
OPTIMIZELY
3.54
Infosys
3.12
SHOPWARE
3.07
ELASTIC PATH
3.04
Sana
2.95
Źródło: Gartner (Sierpień 2022)
www.gartner.com
Referencje
Jesteśmy dumni, że mogliśmy pomóc wielu światowym firmom w digitalizacji ich sprzedaży z pomocą OroCommerce. Skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się więcej o naszych przeszłych i aktywnych projektach.
Ze sprzedażą przekraczającą 2,5 mld dolarów, firma Azelis jest jednym z wiodących dystrybutorów B2B składników dla nauk przyrodniczych i chemikaliów przemysłowych. Pomagaliśmy firmie wdrożyć portal B2B, oparty o OROCommerce. W ten sposób wspieramy proces transformacji cyfrowej firmy Azelis, aby stopniowo przenosić podstawową działalność do świata digital.... więcej
Ze sprzedażą przekraczającą 2,5 mld dolarów, firma Azelis jest jednym z wiodących dystrybutorów B2B składników dla nauk przyrodniczych i chemikaliów przemysłowych. Pomagaliśmy firmie wdrożyć portal B2B, oparty o OROCommerce. W ten sposób wspieramy proces transformacji cyfrowej firmy Azelis, aby stopniowo przenosić podstawową działalność do świata digital.
2.5 Mld
Obrót w USD
3000
Pracowników
50
Krajów
120 000
Zależne podmioty
Chemia
Branża
Nowi klienci coraz częściej wymagają cyfrowego dostępu do portalu klienta
Duże zapotrzebowanie na doradztwo na początku procesu sprzedaży
Międzynarodowa struktura sprzedaży z 56 aktywnymi rynkami i 45 językami
Uruchomienie portalu do samodzielnej obsługi z dużym naciskiem na treści pomocnicze
Odciążenie działu sprzedaży w odpowiadaniu na ogólne pytania dotyczące produktów, większy nacisk na konkretne rozmowy sprzedażowe
Wdrożenie na pierwszych rynkach po zaledwie 6 miesiącach, a następnie stopniowa internacjonalizacja na innych rynkach
Uruchomienie portalu do samodzielnej obsługi z dużym naciskiem na treści pomocnicze
Odciążenie działu sprzedaży w odpowiadaniu na ogólne pytania dotyczące produktów, większy nacisk na konkretne rozmowy sprzedażowe
Wdrożenie na pierwszych rynkach po zaledwie 6 miesiącach, a następnie stopniowa internacjonalizacja na innych rynkach
Dunlop Footwear jest znanym na całym świecie producentem wysokiej jakości obuwia ochronnego dla różnych branż. Aby odciążyć wewnętrzny zespół sprzedaży i zwiększyć zadowolenie klientów, wsparliśmy Dunlop we wprowadzeniu nowego rozwiązania handlu B2B opartego na OROCommerce.... więcej
Dunlop Footwear jest znanym na całym świecie producentem wysokiej jakości obuwia ochronnego dla różnych branż. Aby odciążyć wewnętrzny zespół sprzedaży i zwiększyć zadowolenie klientów, wsparliśmy Dunlop we wprowadzeniu nowego rozwiązania handlu B2B opartego na OROCommerce.
1905
Rok założenia
75
Kraje
1500
Klienci B2B
500
Pracownicy
Odzież robocza
Branża
Manualne przetwarzanie zamówień i zapytań o produkty przez telefon, e-mail i faks
Wysokie zaangażowanie pracowników w działania administracyjne, zbyt mało czasu na produktywną obsługę klienta
Brak przejrzystych informacji dla klienta w zakresie cen i stanów magazynowych
Portal samoobsługowy B2B z 3,5-krotnie wyższym ruchem niż wcześniej
Ponad 300 zaoszczędzonych godzin miesięcznie na pracach administracyjnych
Wzrost średniej wartości zamówienia o 10%
Przejrzyste informacje dla klientów w zakresie indywidualnych warunków cenowych oraz stanów magazynowych
Portal samoobsługowy B2B z 3,5-krotnie wyższym ruchem niż wcześniej
Ponad 300 zaoszczędzonych godzin miesięcznie na pracach administracyjnych
Wzrost średniej wartości zamówienia o 10%
Przejrzyste informacje dla klientów w zakresie indywidualnych warunków cenowych oraz stanów magazynowych
Grupa ICL jest globalnym producentem produktów na bazie minerałów i specjalistycznych chemikaliów stosowanych w rolnictwie, żywności i materiałach technicznych. Wspieraliśmy ICL w implementacji platformy B2B i wspólnie uruchomiliśmy funkcjonalne MVP już po 3 miesiącach.... więcej
Grupa ICL jest globalnym producentem produktów na bazie minerałów i specjalistycznych chemikaliów stosowanych w rolnictwie, żywności i materiałach technicznych. Wspieraliśmy ICL w implementacji platformy B2B i wspólnie uruchomiliśmy funkcjonalne MVP już po 3 miesiącach.
13.000
Pracownicy
7 mld
Obrót w USD
770
Patenty
50
Zakłady produkcyjne
Chemia
Branża
Brak portalu klienta do przeglądania zamówień, cen i produktów
Częste i bezpośrednie spotkania z klientami generowały ograniczenie zasobów w dziale sprzedaży
Brak dostępności informacji o produktach i cenach dla handlowców
Uruchomienie samoobsługowego portalu dla sprzedaży i klientów - pierwsze MVP w zaledwie 3 miesiące
Wdrożenie w 4 krajach, po 4 miesiącach. Kolejne rynki w przygotowaniu
Przejrzysty wgląd w status zamówienia, ceny i katalogi produktów dla klientów i handlowców
Uruchomienie samoobsługowego portalu dla sprzedaży i klientów - pierwsze MVP w zaledwie 3 miesiące
Wdrożenie w 4 krajach, po 4 miesiącach. Kolejne rynki w przygotowaniu
Przejrzysty wgląd w status zamówienia, ceny i katalogi produktów dla klientów i handlowców