Bierzemy pełną odpowiedzialność
Nasza umowa
na obsługę
Magento Upgrade & Patch Management
W naszej umowie Magento SLA zobowiązujemy się do zapewnienia Ci wystarczających zasobów Magento Developerów, aby Twój sklep Magento był zawsze up-to-date. W ten sposób nie tylko stale dostarczamy Ci nowe funkcje Magento, ale również masz pewność, że spełniasz wymagania RODO w zakresie bezpieczeństwa aplikacji i patch management.
Wydajność w chmurze
Nasza architektura hostingu w chmurze AWS jest zoptymalizowana pod kątem Magento, zapewniając nie tylko bardzo krótki czas ładowania, ale także dostępność wystarczającej liczby serwerów – bez względu na to, jak duży jest ruch w godzinach szczytu. Jest to możliwe poprzez wykorzystanie Auto Scalingu AWS. W ten sposób osiągamy niemal nieprzerwaną dostępność Twoich serwerów.
Stabilność i niezawodność
Klasyczny hoster może Ci zagwarantować dostępność serwerów, ale nie aplikacji Magento. Jako certyfikowani specjaliści Magento i AWS oferujemy wszystko z jednego źródła i jesteśmy odpowiedzialni zarówno za serwery, jak i oprogramowanie. W każdej sytuacji jesteśmy Twoim pierwszym i jedynym kontaktem. Dzięki naszej umowie Magento SLA gwarantujemy funkcjonalność całego Conversion Funnel Twojego sklepu.
Proaktywne rozwiązywanie problemów
Nasz system monitoringu nieprzerwanie monitoruje serwer i oprogramowanie Magento. Zautomatyzowane testy funkcjonalne symulują zachowanie prawdziwych userów i informują nas o wszelkich anomaliach w Twojej architekturze e‑commerce. Jeśli wpłynie to na Conversion Funnel Twojego sklepu, nasz zespół sprawnie naprawi przyczynę. W najlepszym przypadku – szybciej niż ktokolwiek zauważy.
Zawsze do dyspozycji w nagłych przypadkach
Jeśli zdarzy się wyjątkowa sytuacja i Twój sklep internetowy lub realizacja zamówienia nie powiedzie się, możesz mieć pewność, że jesteśmy do Twojej dyspozycji. Niezależnie od dnia i pory tygodnia nasz zespół jest zawsze dostępny w nagłych wypadkach za pośrednictwem „Emergency ticket” i infolinii alarmowej.